Tunisko - Cestopisy

Skvělá dovča v Tunisku-Tabrca-hotel Dar Ismail

Shrnout tuto dovlenou je na jednu stranu velmi jednoduché,ale na druhou hrozně složité.....Njedříve sme s mamkou plánovali dovču so Egypta a já se moc těšila,bohužel v Egyptě ,přímo v letovisku,kam jsme měly letět a shodou okolností u našeho hotelu se děly věci,ktere nas skutečně odradily a od cestovní kanceláře jsme se dozvěděly,že většina lidí tam jest také nechce a měly jsme si vybrat náhradní zájezd za stejné peníze....Hrozně jsem chtěla do Egypta a nějak se mi do Tuniska nechtělo a mrzelo mě to,moc......ale.....:)))

po příjezdu na Letiště do Prahy se mě zmocnil takový pocit,že bych měla být hrozně ráda,že někam letim a většina lidí ani tuto možnost nemá a přeci se nebudu tvářit,jako kdybych jela za trest:))Nastoupily jsme do letadla-Tunisair a pohodlně sme se usadily….Cesta trvala asi tak 2,5hodiny a při pohledu z okýnka letadla jsem viděla krásně ,blankytně modré moře a řekla jsem si,že jsem hrozně štastná,že tady jsem a 7dní budu……:)))Vystupovali jsme z letadla a všichní sme se sunuli k autobusu,který na nás kousek opodál čekal a když ste se rozhledli kolem sebe,bylo vam jasné,že ste se ocitli v uplně jinym,krásnym světě,kde je všechno uplně odlišné,než u nás v ČR….Na letišti po pasové kontrole a vyzvednutí kufru na nás čekala ve větší hale na letišti na Tabarce milá,usměvavá delegátka…..:))Než sme se k ní dostaly-já(15) a mamka čím dál víc se k nám přibližovali místní arabové a hláškám typu-hezký češky,wow atd…..jsme se jenom pousmívaly……delegátka nám řekla číslo autobusu,došly jsme na parkoviště a našly jsme autobus,ktery nás dovezl až do hotelu Dar Ismail…..u tohoto hotelu vystoupilo z autobusu pár rodin a už sme se s kuframa řítily do hotelu,kterej byl skutečně nádhernej a ohromil mě……na recepci,která vypadala jako nějaký chrám jsme dostali nějaké papíry a měli sme tam doplnit ruzný věci-jméno atd………na uvítanou jsme dostali drink,kterej fakt osvěžil…….myslela jsem,že je tak 110stupnu celsia..uf:)))Hotel nebyl zas tak veliký,ale najít pokoj bylo por mě a mamku poměrně nadlidskej výkon a pro ostatní taky,tak 5krát sme se všichni na chodbách setkali a pak už sme se jenom smáli……:))) po dlouhý době jsme našly pokoj,byl hezkej a když sem po chvíli vyšla na balkon,–měly jsme vyhled na silnici a na staveniště ,kde bylo tak 100chlapu……..ale jako…..žeby neměli svaly ,to se taky říct nedá….:)))vybalily sme si věci a šly jsme nenápadně omrknout zahradu,pláž atd………byla sem uplně v šoku:))…..na recepci byl výhled na bazen a pláž …..v bazenu se cvičilo s animatorama,bylo tam dost lidí a já sem si řekla,že tudle dovču si maximálně užiju:))…přijela tam s náma stejně stará holka taky s mámou a hned první večer už sem měla supr kámošku,se kterou jsem si moc rozumněla a pořád jsme v kontaktu:))tento den proběhl v klidu,zatím jsme si jen prohlížely okolí…..jídlo,uplně vynikající,milí číšníci.až moc:)))ale hrozně hezcí:)))další den ráno-směr pláž…..šly sme s tou holčinou a její mamkou,od tý doby jsme byly všude ve čtyrech a bylo to fajn…..s tou holkou(radkou) jsme se vydaly do moře…..nebyly sme tam snad ani pět minut a když sme se otočily,kolem nás byl houf kluků,kteří se nas na něco ptali a začali sme se normálně bavit….bylo to milý,ale chvilkama i docela blbý….za moment jsme vyšly ven z moře a nějak sme si uvědomily,že to takhle bude asi pořád:))každý den jsme řádily v moři,při animacích……..při večernim programu..všechno bylo naprosto skvělý……seznamily sme se i s klukama,kteří byly ubytováni taky v našem hotelu a byli hrozně príma-francouzi,italové,arabové…….bavili sme se s nima o všem a oni s náma taky….Blížil se den odjezdu a nam se nějak vubec nechtělo vracet a hrozně sme tam chtěly ještě tak tyden být……vylety,které nam delegátka nabízela jsme nepodnikly…..asi nejsme typy,který by jezdily po pamatkach,ale spíš moře,opalování,sranda,blbnutí atd……..ale pravda je,že někam sme se podívat mohly:))))Každej den sme si užívaly uplně maximálně a fakt je,že zážitku mam pořád spousty,ale je velmi složitý to sem všechno napsat…….tenhle rok se chystam s tatou a kámoškou do tuniska také,tak už se moc těšim……kdybyste někdo chtěl pokecat,písněte na E_mail nebo se zeptejte na icq,budu moc ráda…..zatím ahoj