A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Tunisko

Miramar 4* - Solidní hotel

Hodnocení ubytování

Ubytování bylo nejhorší součástí celého pobytu. V katalogové či internetové inzerci jsou uvedeny zcela odlišné typy pokojů (luxusnější) než jaké jsou pak v reálu k dispozici. Očekávali jsme pokoj v patře s orientací k moři. Nakonec jsme měli pokoj v přízemí, orientovaný do zahrady, při větrání balkonem to znamenalo riziko návštěv různého druhu hmyzu a zvířeny. Nás navštívil šváb a kočka. A proč jsme větrali dveřmi? Protože klimatizace nepříjěmně páchla - potřebovala vyměnit filtr. Navíc při zapnutí silného stupně klimatizace byl pokoj značně chladný a vlhký, což nebylo subjektivně moc komfortní. Klimatizaci nám na požádání spravili do druhého dne. Úklid pokoje a čistota odpovídali *** hotelu, uklízelo se každý den. Pokoj vybaven optimálně - postel, noční stolky, stpolek s televizí, zrcadlo, vestvěné skříně. Trochu jsem postrádala koberec - na podlaze byla dlažba. Koupelna a WC vybaveny standardně - vana se závěsem, umyvadlo, el. přípojka, zrcadlo. K dispozici byly na pokojích tři druhy ručníků.

Hodnocení stravy

Strava byla výtečná, rozmanitá. chutná. Ovoce a zelenina vždy čerstvé. Spektrum nabádky se měnilo každý den. Jediným vroubkem byl přístup personálu, který přesně o 10. či 21. hodině začal balit u ubrusy a židle, i když jste u stolu ještě seděli. Kuchař byl však výborný a jeho kuchyně vynikající - na úrovni **** hotelu. K dipozici byla strava evropská tradiční a i místní tuniská (Kus kus, bataty ad.).

Hodnocení hotelu, pláže, okolí

Pláž nádeherná, čistá, moře teplé a čisté, přístup z hotelové zahrady. K dispozici lehátka za příplatek a slunečníky zdarma. Plážové sporty, aktivizace fungovali. Vstup do hloubky pozvolný. 15 metrů se dalo stačit. Hloubka označena bojemi. Ideální podmínky pro koupání s dětmi. Okolí hotelu nebylo výrazně luxusní - krámky se zaprášeným zbožím, omezený počet restaurací a obchodů, kultura žádná.

Hodnocení personálu hotelu

Vyzdvihnout bych chtěla ochotu recepčních, kvalitu práce uklízeček. Nepříjmeně však na mě působilo chování číšníků, kteří sklízeli stolování hned po vymezené době konce večeře či snídaně. Nepříjemně působilo i časté žádání o bakšiš za primitivní úkony či radu o informaci.

Celkový dojem, přístup personálu

Dopooručení: rezervovat si pokoj předem, nejezdit na last minute-zbydou pak na vás už jen ty nejhorší pokoje. Dojem z hotelu: hotel neodpovídal hodnocení ****+, ale spíše ***. Dejte si pozor na střevní problémy - zakoupit již doma Ercefuryl, nejíst jiné než myté ovoce. Pít pouze kupovanou balenou vodu. Pokud problémy přijdou, doporučuji jíst pouze dietně a koupit si Coca-Colu-výborný lék na průjem a nestabilitu trávení.

Fotogalerie

Další recenze hotelu