A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Tunisko - Diskuze

Původní dotaz

JAK SE NAUČIT RYCHLE ARABSKY

| TUNISANEČKA
Ahoj holky, vím, že se tady před časem hodně řešila arabština a právě proto jsem založila tohle forum. Samozdřejmě každá z nás by chtěla svému drahouškovi rozumět a taky ho mile překvapit, tím že se arabsky alespoň trochu dorozumíte. Já jsem před časem právě po tomto velmi toužila, avšak nemohla jsem sehnat učitele arabštiny v mém okolí a také za přijatelnou cenu (jsem studentka, takže penízků není na zmar ) , vždy jsem našla učitele, který vyučova za 250 až 300 kč za hodinu, takže….Marně jsem hledala, ale nic.Až jednoho dne jsem našla jednoho Tunisana z Ostravy, který mě této řeči naučil a to za minimální cenu.Nyní arabsky nejen mluvím,ale i arabštině rozumím.A chtěla bych se zeptat jestli je tu někdo kdo taky mluví a rozumí arabsky ?A do kterého hotelu jezdí?
Musím uznat, že je občas zajímavé rozumět o čem se kluci v Tunisu baví a rovněž rozumět našim drahouškům je občas až šokující.
kDYBY JSTE MĚLI NĚKDO ZÁJEM, TAK vÁM KLIDNĚ POMŮŽU, PŘÍPADNĚ DÁM KONTAKT.
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
Neregistrovaný uživatel
11.11.2020 15:24 85.160.38.***
Re: JAK SE NAUČIT RYCHLE ARABSKY 

Dobrý den měla bych zájem , gabca12345678910@seznam.cz můj e-mail děkuji moc ozvěte se mi Dunková

Neregistrovaný uživatel
13.01.2020 10:50 197.211.58.***